Restitutiebeleid

GEEFT TERUG

----


Alle voedingsproducten te kopen op www.sauercrowd.nl zijn gekoelde voedingsmiddelen met een zeer beperkte houdbaarheid. Ze kunnen bederven als ze niet goed worden bewaard - vooral als de koelketen wordt onderbroken - en kunnen daarom niet meer worden verkocht als ze worden geretourneerd. Onze gefermenteerde groenten zijn daarom producten in de zin van § 312g II nr. 2 BGB, d.w.z. die snel kunnen bederven of waarvan de houdbaarheidsdatum snel zou worden overschreden. Om deze reden is een herroepingsrecht uitgesloten.

In het geval dat de bestelling van de klant wordt ingetrokken vóór levering van de bestelde producten, heeft SauerCrowd het recht om annuleringskosten in rekening te brengen van 7 € (zeg maar: vijf euro). Deze annuleringskosten vertegenwoordigen de administratieve en bankkosten en de reeds gemaakte verpakkingskosten.


Ons beleid voor handelsproducten (non-food) duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare artikelen:
* Cadeaubonnen
* Downloadbare softwareproducten
* Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kwitantie of aankoopbewijs nodig.

Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende restituties (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@sauercrowd.nl.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op info@sauercrowd.nl en stuur je artikel naar: Nieuwe Hemweg 4E, 1013 BG Amsterdam, Amsterdam, NH, 1013BG, Nederland.

Cadeaus
Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het item bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeau-gever de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om het later aan je te geven, dan sturen we een terugbetaling naar de cadeau-gever en hij zal je retourzending te weten komen.

Verzending
Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar: Nieuwe Hemweg 4E, 1013 BG Amsterdam, Amsterdam, NH, 1013BG, Nederland.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u een artikel verzendt vanaf € 75, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.